PROVOZ V
POHOSTINSTVÍ
Pohostinské provozy jsou složitou směsicí způsobilostí, výsledků a spojitostí. Pokud chcete, aby váš hotel, restaurace, bistro, jídelna, potravinářský podnik nebo cateringová společnost fungovaly efektivně, účinně a se ziskem, ale nevíte, co byste pro to měli udělat – jsme pro vás ti praví, kdo se k vám přidají a provedou vás transparentním, na výsledky zaměřeným procesem, jenž vám pomůže zvýšit počet hostů, motivovat zaměstnance a dosáhnout vyšších tržeb.
Z následujících kroků získáte představu, jak tohoto cíle dosahujeme:
1. KROK: ANALÝZA
-
Obecná analýza stávajícího stavu vašeho provozu (cateringové společnosti, restaurace, jídelny...)
-
Vaše aktuální výrobní procesy
-
Vaše aktuální logistické uspořádání
-
Procesy a zdroje nákupu
-
Identifikace konfliktních a problémových oblastí napříč celým provozem
-
Prezentace výsledků analýzi
2. KROK: NÁVRH MOŽNOSTÍ ROZVOJE
-
Strategie nabídky produktů
-
Výrobní procesy
-
Změny logistického uspořádání
-
Procesy a zdroje nákupu
-
Strategie cenotvorby a prodejní strategie
3. KROK: REALIZACE
• Vyškolení personálu
• Proces zajištění úrovně kvality
• Mechanismy řízení, zdokonalování
• Zprávy o realizaci procesu
• Aplikace a vyhodnocení stanovený nových postupů cenotvorby,
komunikace a nákupu