PROVOZ V

 POHOSTINSTVÍ 

Pohostinské provozy jsou složitou směsicí způsobilostí, výsledků a spojitostí. Pokud chcete, aby váš hotel, restaurace, bistro, jídelna, potravinářský podnik nebo cateringová společnost fungovaly efektivně, účinně a se ziskem, ale nevíte, co byste pro to měli udělat – jsme pro vás ti praví, kdo se k vám přidají a provedou vás transparentním, na výsledky zaměřeným procesem, jenž vám pomůže zvýšit počet hostů, motivovat zaměstnance a dosáhnout vyšších tržeb.

 

Z následujících kroků získáte představu, jak tohoto cíle dosahujeme:

1. KROK: ANALÝZA

 

  • Obecná analýza stávajícího stavu vašeho provozu (cateringové společnosti, restaurace, jídelny...)

  • Vaše aktuální výrobní procesy

  • Vaše aktuální logistické uspořádání

  • Procesy a zdroje nákupu

  • Identifikace konfliktních a problémových oblastí napříč celým provozem

  • Prezentace výsledků analýzi

2. KROK: NÁVRH MOŽNOSTÍ ROZVOJE

 

  • Strategie nabídky produktů

  • Výrobní procesy

  • Změny logistického uspořádání

  • Procesy a zdroje nákupu

  • Strategie cenotvorby a prodejní strategie

3. KROK: REALIZACE

 

• Vyškolení personálu

• Proces zajištění úrovně kvality

• Mechanismy řízení, zdokonalování

• Zprávy o realizaci procesu

• Aplikace a vyhodnocení stanovený nových postupů cenotvorby,

komunikace a nákupu